Monday, December 10, 2007



Was doing something on the dashboard and realised that i hv entered in the 4th year of blogging, so as a tradition of my blog i hv thrown this tag thrice in the last 3 years, i know u guys r way too busy for such tag, but i insist do take some time out and answer them.....

1. Where did we meet (i mean came to know each other):
2. How long have you known me:
3. How well do you know me:
4. Do I smoke:
5. Do I believe in God:
6. When you first met me(online/in real) what was your impression:{Be Honest}
7. My age: color:
8. Color of eyes:
9. Do I have any siblings:
10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:
11. What's one of my favorite things to do:
12. What is the best feature about me:
13. Am I shy or outgoing:
14. Would you say am funny:
15. Am I a rebel or do I follow all the rules:
16. Any special talents:
17. If there was one good nickname for me what would it be:
18. What songs make you think of me:
19. What you think of me now:)

20 comments:

Keshi said...

LOL Southy! Great FUN post! btw is that u in the pic? YUM! ;-)

k shall ans the Qns soon...BRB.

ty :)
Keshi.

Southpaw unplugged said...

@Keshi
Oh hell no....he is a minnow compared to me...i m much bigger than him...:)

Keshi said...

ooh lala! :)

Keshi.

Keshi said...

k so here I go :) I hope I pass this time!



1. Where did we meet (i mean came to know each other):

Thru Fira...


2. How long have you known me:

3yrs...


3. How well do you know me:

Well enuf to share a flat with ya. LOL!


4. Do I smoke:

No.


5. Do I believe in God:

Yes!


6. When you first met me(online/in
real) what was your impression:{Be Honest}

That u were a big fat snob. LOL!


7. My age: color:

32...color as in complexion? Wheatish.


8. Color of eyes:

Black brown



9. Do I have any siblings:

yes 2 sisters.


10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:

yes I hv an eternal crush on ya Southy..u know that hehehehe.
No I hv never been J of ya...but I hv been J of Kavi. LOL!


11. What's one of my favorite things to do:

Listen to music..



12. What is the best feature about
me:

Ur built ooh lala!


13. Am I shy or outgoing:

Shy when u need to be. ;-)


14. Would you say am funny:

yes!


15. Am I a rebel or do I follow all the rules:

Rebel ofcourse!


16. Any special talents:

Alot of special talents inlcuding Karate :)



17. If there was one good nickname for me what would it be:

Southy my fav!


18. What songs make you think of me:

Nobody wants to be lonely....



19. What you think of me now:)

that I was in Southy's company right now hehehe...



So did I pass did I pass?


Keshi.

Southpaw unplugged said...

@Keshi
Yo keshi claus....:) i'll be back on this after a couple of others i m waiting on....:)

uttara said...

I don't think my answers will change much but since i know u better than last so i will surelyyyy write something spicyyyyyy:D
lol

1. Where did we meet (i mean came to know each other):

virtually thru blog world thanx to keshiiiii :p

2. How long have you known me:

since oct'05 :D my my longggg time that i have known u huh? :D


3. How well do you know me:

a ha.. do i have to say how well? u know I can write a book on u :p

An Autobiography on Mr Rajbir the SEXY HUNK! :p


4. Do I smoke:

sometimes..:p


5. Do I believe in God:

ABSOLUTELY !!


6. When you first met me(online/in
real) what was your impression:{Be Honest}

online: this guy is of some masala ..lol

real : the masala is too spicy :p
all slurppp slurppp he he he he :p

7. My age: color:

32 yrs color.. u have tanned now so getting darker day by day .. so now u have a tanned look ahem ahem :p


8. Color of eyes:

Brownnnnnnnnnnn



9. Do I have any siblings:

haaanji 2 behene


10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:

crush ahem ahem.. kabhi haan kabhi na :p
jealous with no body :p


11. What's one of my favorite things to do:

a haaaaaaaaaan to patau girls ..lol

on serious note UR WORK :)


12. What is the best feature about
me:
hayeeeeeeeeeeeeeeeee ek ho tho bataye woh mardana chaaal woh katilana nazarrr ... woh marodo wali awaaaz .. etc etc :p


13. Am I shy or outgoing:

Shy n u ?? orget itttttttt i am waiting for that... lol


14. Would you say am funny:

yesssssssssss u r ... :) jitna ghussewale hon utnahi funny bhi:p


15. Am I a rebel or do I follow all the rules:

U follow the rules but... at times you tend to deviate from them :)


16. Any special talents:

U r multitalented man! soo many spl talents its difficult to pen down one :D



17. If there was one good nickname for me what would it be:

U know them all ..lol

one of my fav is sweetheart :p cos u r one... a spl friend :)


18. What songs make you think of me:

soooo many baba i cant name one but yes i will of couirse..:p
Shakira's Hips don't lie .. :p


19. What you think of me now:)

u r my best friend and will always be :)
and u r getting speacial and dearer day by day :):):)

*ALL SMILES *

HUGGGGZ

Jewel Rays said...

haha..hope i score.


1. Where did we meet (i mean came to know each other):

Hmmm..my blog? saw u around keshi's though.


2. How long have you known me:

abt a year..?


3. How well do you know me:

Hmm..not well enough. Need to know u more.

4. Do I smoke:

I guess no.


5. Do I believe in God:

Yes u do.


6. When you first met me(online/in
real) what was your impression:{Be Honest}

I guess the first wonder was "Who is this guy?"

Impression? hmm...someone into sex. some kind of sex guru? lol!hahaha.:P

7. My age: color:

Age: 32 (ya profile let me in on it) :P

Colour: Tan.


8. Color of eyes:

Dark Brown


9. Do I have any siblings:

A sister if i am not wrong.

10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:

Nope neva had a crush on ya knowing u are married. Jealous nope.:)

11. What's one of my favorite things to do:

Cooking. I am cheating. i can't resist but add one more. U love playing the guitar too.. WOO hoo!:))

12. What is the best feature about
me:

Your heart.


13. Am I shy or outgoing:

Hmm...not so outgoing. SO i guess i will go with shy as my final answer.:)

do i get a million mister? haha..


14. Would you say am funny:

:) yupz in a manly serious way. haha..


15. Am I a rebel or do I follow all the rules:

You follow the rules when u need to.

16. Any special talents:

You play the guitar, you cook, you write poems, you are not a boring lover in bed. Very creative & hot i believe. (got the impression from ya blog) lol. i believe a lot more. You are a great and focused person at work. i could go a long list.


17. If there was one good nickname for me what would it be:

*smiles* paw man & big man.


18. What songs make you think of me:

The one with john abraham and the girl in a red outfit. You showed me the youtube video once. i have no idea the name of song. And perhaps some of enrique songs.:)

19. What you think of me now:)

That you are a sweetheart and a great guy. honest.and who keeps his words. at lease in the little thing that u told me u do. u did. And i am thinking abt how are you doing and wishing you will be back home with ya wife knowing how you must be missing her much.

Taking this oppurtunity to say it was nice knowing you a step up.

Take care Southpaw.Wish u a beautiful life.

And happy 4th year!

*HUGZ*

shooting star said...

1. Where did we meet (i mean came to know each other):we met through BUF..and more specifically through ishita...

2. How long have you known me: more than 6 months..

3. How well do you know me: well..i think a lifetime is not enough to know someone...but that said...i consider u my elder brother..:)

4. Do I smoke: U used to..not now i think

5. Do I believe in God: don't know

6. When you first met me(online/in real) what was your impression:{Be Honest}: my first mpression was that u are very straightforward

7. My age: color: your age is 32

8. Color of eyes: brown

9. Do I have any siblings:yeah u have two sisters

10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:No

11. What's one of my favorite things to do: cooking

12. What is the best feature about me:your personality and your height
13. Am I shy or outgoing: both...

14. Would you say am funny: whyen u want to be ur very very funny...i remeber the times when i almost split my sides laughing on ym chats with you...

15. Am I a rebel or do I follow all the rules:u are a REBEL.....

16. Any special talents:yeah....lots...u can play guitar.....u are a very good boxer..

17. If there was one good nickname for me what would it be: well..i call you raj bhai..... :P
18. What songs make you think of me: eye of the tiger

19. What you think of me now:)you are one of the best human beings i have come across..knowing you makes me feel that there are still some good human beings left in this world...

Anonymous said...

Ahaaaa....so many Qs....!

but so many answers are here too..so me feeling tempted to be copycat....(espl from Uttu´s answers...hehe)...Chalega.....?!

*batting eyelashes*

..Shi

Southpaw unplugged said...

@Keshi
yes I hv an eternal crush on ya Southy..u know that hehehehe.*****Hahahaha alright keshaaaaay...:D


18. What songs make you think of me:

Nobody wants to be lonely....****Yes thats one song i must sing for u....:P


So did I pass did I pass? ****Yes babes u did, u did...:)

@Uttara

real : the masala is too spicy :p
all slurppp slurppp he he he he :p****My word! when did u taste me...:P


u r my best friend and will always be :)
and u r getting speacial and dearer day by day :):):)****But that doesnt means i m gonna stop spanking ur beautifull ass...:P


@Jewel rays


3. How well do you know me:

Hmm..not well enough. Need to know u more.****Yes even i feel the same prettygirl....u r a very wise and a humble girl and i like that quality of urs...:)

Impression? hmm...someone into sex. some kind of sex guru? lol!hahaha.:P****hahahaha...:)))

9. Do I have any siblings:

A sister if i am not wrong.***2 actually...:)


do i get a million mister? haha.***yes coz technically the onus always lies on the other person...:)

Take care Southpaw.Wish u a beautiful life.

And happy 4th year!

*HUGZ*****Thanks prettygirl and many thanks for checking on me...:) It was really nice of u in the morning on sms, truelly appreciate that...:)

Hugz...:)


@Sush

i consider u my elder brother..:)***and u r my younger sista...:) someone who wud personify me if i was a girl...:)

i remeber the times when i almost split my sides laughing on ym chats with you...****hahaha, those were some good times eh...:)


@Shilpa

No ways....where r ur answers shiiiiiiiiiii....:D

Keshi said...

yeyyyyyyyyy I FINALLY passed WOOHOO! :)

tnxx Southy!
Keshi.

Jewel Rays said...

:)) Your welcome Southpaw.:) Just knew you were away and wanted to see how you were doing. Cheeries! was very glad to know you are were doing good. :)

Lets hope next year i get to pass this test further. It was a good test. :)

have a good day. and t.c

Cheers! Warmth.

Southpaw unplugged said...

@Keshi
u r welcome keshaaay...:D

@Jewelrays
:)U'll surely pass prettygirl coz u hv sharp memory...:)
U hva good day ahead...:)
Warmth...

Jewel Rays said...

I hope so SOuthpaw. haha ..:P

*HUGGGGGGGZ*

Southpaw unplugged said...

@Jewelrays
Fingers crossed prettygirl...:))

Hugz...:)

Anonymous said...

Ok Ok....am here with my own answers...based on the limited interaction we had....and honest answers (as u refused my moulded version....hehe)


1. Where did we meet (i mean came to know each other):

On Shoutbox of the BUF.

2. How long have you known me:

Since July '07.

3. How well do you know me:

aah cumon abhi to 5 mahine bhi nahi hue....*smiles*

4. Do I smoke:

May be...

5. Do I believe in God:

I hope so....!!

6. When you first met me(online/in
real) what was your impression:{Be Honest}

He is bit different.....'zara hat ke' types (and main to ekdum 'hateli'..hehe...guess...thats why we clicked..!!)

7. My age: color:

Age : 32 yrs.
Color : Honey glazed.

8. Color of eyes:

Aankho me aankhe daal ke to dekha nahi humne....*tongue out*

On a serious note....saw your eyes in Sunita's blog...seems lighter...not jet black...!!

9. Do I have any siblings:

Ye...2 younger sis...(one is a CEO in a construction company in Hyderabad...youngest is an Astt.legal officer in Pepsi)....showing off my knowledge...hehe....hope I am correct....!!

10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:

Crush : nahi baba..shun tamey pan...hehe....!!

Though am of opposite sex ....me J coz I can't do more than 25 ab crunches at a time....hehe...!!

11. What's one of my favorite things to do:

Work and sumthing ummmmm....Passionate...!!

Work is your passion..and...Passion is your work ('kaam')....hehe....!!

12. What is the best feature about
me:

Your heart rules your brain..most of the times....!

13. Am I shy or outgoing:

You may be an introvert...but can't visualize you as shy....!

14. Would you say am funny:

At times...!

15. Am I a rebel or do I follow all the rules:

I guess....Rebel.

16. Any special talents:

You possess many talents...!

17. If there was one good nickname for me what would it be:

Raj....!

18. What songs make you think of me:

Whitney Houston's 'I will always love youuuuu'...you singing for your maharani....!!

19. What you think of me now:)

You are one nice and intense human being....and you are not as blunt and harsh as you make yourself sound(either casually or deliberately)....when it comes to handling of emotions.....!!

Mr.Officer....is baar passing marks de dijiye...next year I shall perform in a better way...its a deal........!!

*smiles*

..Shi

Southpaw unplugged said...

@Shilpa

He is bit different.....'zara hat ke' types (and main to ekdum 'hateli'..hehe...guess...thats why we clicked..!!)****I dont know abt u being completely hateli but one sentence did pissed me off then, "i m 38 yrs old n u may not like to chat with me" remember?:) that was sooooooo sarcastic...:D

Mr.Officer....is baar passing marks de dijiye...next year I shall perform in a better way...its a deal........!!*****bas passing mark chaiyye? mai to distinction dene ki soch raha tha itne precise answers padhke...:)

Anonymous said...

Well.....bout that age part...u know the answer now....!

ahaaa..pehli baar me hi distinction mil gaya....*patting my own back*...hehe...ok next year I wuld try for sum medal...Gold nahi...Silver nahi...to Bronze atleast....!!

*smiles*

..Shi

Southpaw unplugged said...

@Shilpa
Yes i certainly know and understand that answer now...:)

Sunita said...

1. Where did we meet (i mean came to know each other):
# Police academy:)

2. How long have you known me:
# 10 glorious year:D

3. How well do you know me:
# In your words, completely:)

4. Do I smoke:
# You were a chimney once:)

5. Do I believe in God:
# Now you do:)

6. When you first met me(online/in real) what was your impression:{Be Honest}
# Wowwiiieeee:)

7. My age: color:
# 32, tan.

8. Color of eyes:
# Brown.

9. Do I have any siblings:
# 2 :)

10. (If opposite sex) Have you ever had a crush on me:(If same sex) Have you ever been jealous of me:
11. What's one of my favorite things to do:
# Nope, you have been my father figure since so many years now.

12. What is the best feature about me:
# You are brutally honest.

13. Am I shy or outgoing:
# Both.

14. Would you say am funny:
# Yes with people you love.

15. Am I a rebel or do I follow all the rules:
# Rebel.

16. Any special talents:
# Lot of them, i can blog on it:)

17. If there was one good nickname for me what would it be:
# Bigman for me always:)

18. What songs make you think of me:
# BMW-Carlos Santana.
19. What you think of me now:)
# Champion:)

Btw thats a nice profile you got:D